Dutch-Artists
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

willy

2 plaatsers

Ga naar beneden

willy Empty willy

Bericht  willy wo okt 22, 2008 11:57 pm

Het forum is nog niet zo groot zie ik en iedereen is vrij jong zie ik, tja dat ben ik dus niet. Ik schilder abstract en fotografeer maar doe dat in deeltijd. Na de academie ben ik in het bedrijfsleven gaan werk maar de kunst heb ik nooit uit het oog verloren. Voor mij een goede combi: een paar dagen werken en veel inspirerende mensen tegenkomen en daarnaast tijd nemen om aan mijn schilderijen te werken. Creativiteit uit zich op verschillende manieren zeg ik altijd maar. Schilderen is voor mij een zoektocht naar stilte en balans; ik ben meer conceptueel (componeer met lijnen, vormen en structureren) dan een verhalen verteller. De reden dat ik hier ben is dat kunstzinnige lotgenoten inspirerend zijn.

willy

Aantal berichten : 2
Registration date : 22-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

willy Empty Re: willy

Bericht  liesjjuh do okt 23, 2008 9:49 am

WELKOM willy!
Mag ik dan vragen hoe oud je ben Razz ? Nej hoor, hoeven we niet te weten. Geweldig dat
we nu een lid hebben met een beetje levenswijsheid, dat haalt het niveau weer wat omhoog Wink

Maar goed, even serieus. Het klinkt heel interessant wat je doet, zo'n combi!
Ben ook benieuwd naar je werk! Ik hoop dat je hier de inspiratie vind die je zoekt!
liesjjuh
liesjjuh

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 34
Registration date : 20-03-08

http://www.liesjjuh.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum