Dutch-Artists
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fotobewerking

Ga naar beneden

fotobewerking Empty fotobewerking

Bericht  liesjjuh do jul 10, 2008 10:01 pm

Bij fotografie staat er geen 'gespot' bij, dus plant ik dit hiet even neer. Het zijn ook geen echte foto's,
die van Martijn Doolaard, zie de website. Hij bewerkt ze helemaal met ik weet niet wat. Het leuke is dat
hij een neef van mn moeder is.
Zijn vader is kunstenaar, en toen mijn moeder een keer een werkstuk van mij zag begon ze over hem,
omdat de stijl van mij haar herinnerde aan een tekening van haar oom. Ik dus op internet gaan zoeken
en toen bleek dat de zoon een fotograaf/kunstenaar was! Ik bestelde per mail een boek van hem en
vertelde het hele verhaal. Toen kreeg ik vervolgens het boek, gesigneerd door vader en zoon, en nog
wat meer. Ook vroeg hij mij om schilderijtjes die mijn opa nog zou hebben van zijn vader. De Zoon,
Martijn Doolaard, woont in Zeeuws-Vlaanderen (hej Lunatic! Smile ) en zijn vader in Frankrijk dus toen ik een
weekend naar mn vriend in Middelburg was heb ik hem daar ontmoet en de schilderijen verhandigd. Toen
kreeg ik nog meer spul van hem. Nu heb ik eigenlijk al heel lang geen contact gehad, maar goed, zijn
spullen mag ik ergens wel. Het is wel erg apart. Een van de kaarten met een werk van hem zat in mijn plakboek:

fotobewerking Martij10
liesjjuh
liesjjuh

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 34
Registration date : 20-03-08

http://www.liesjjuh.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum