Dutch-Artists
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Website Remigoudmijn

3 plaatsers

Ga naar beneden

Website Remigoudmijn Empty Website Remigoudmijn

Bericht  Marco (Admin) do maa 20, 2008 1:24 pm

Hallo,

Ik werd gevraagd door mijn neef of ik een website voor hem wilde maken.
Dit leek mij wel wat, en ik ben al druk bezig geweest met de lay-out.
Mijn neef is zilver/goudsmid (in opleiding) op de site zal onder andere
zijn collectie te zien zijn. Ook kun je via de site sieraden bestellen.

Website Remigoudmijn Idee006xy7.th[Website Remigoudmijn Ideecollecte001je9.th Website Remigoudmijn Ideebestellen001ae4.th Website Remigoudmijn Ideecontact001yb7.th
Marco (Admin)
Marco (Admin)
Admin

Aantal berichten : 392
Leeftijd : 34
Woonplaats : Barneveld
Registration date : 19-03-08

https://dutch-artists.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Website Remigoudmijn Empty Re: Website Remigoudmijn

Bericht  lb do maa 20, 2008 6:14 pm

Ik vindt het ontwerp top1 Ik zou zelf wel andere kleuren gekozen hebben. Ze zijn nu nogal fel. En dat Remis huppeldepup kun je met dat grijze ook niet zo goed lezen. Dat zuigt nogal Razz. Die icoontjes zijn wel heel gaaf.
lb
lb

Aantal berichten : 62
Registration date : 20-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Website Remigoudmijn Empty Re: Website Remigoudmijn

Bericht  Gerard za apr 05, 2008 3:33 pm

voor een serieus bedrijf zou ik hem ook wat minder speels maken. Een beter leesbaar lettertype voor de kopjes en het menu, en die dingetjes rechts en links bovenin de banner weghalen. Kleuren vind ik juist wel aardig, aangezien het bij minder felle kleuren een beetje een donkere boel wordt.
Als ik niet naar de inhoud van de gekleurde vakken kijk merk ik ook niet meteen de link naar goud/zilversmid. misschien kun je daar iets meer aandacht besteden in de banner.
ook vind ik zelf dat je je wel aan je eigen kaders moet houden. Je hebt een menubalk gemaakt, maar het menu zelf steekt er ver uit... Maak óf geen onderscheid tussen de menubalk en de banner, of maak de menubalk zo dat het menu er in past. (ik zelf zou ook de balk niet onder de banner plakken. het moet meer een onderdeel van de banner zijn, dan een onderdeel van het actieve gedeelte waar hij nu in zit als je snapt wat ik bedoel.)
(onthoud: kritiek is altijd opbouwend bedoeld. Ik hoop dat je er wat mee kunt)
edit: oja: ik zou de titel in de banner ook iets duidelijker maken. die viel me namelijk nu pas op Wink
Gerard
Gerard

Aantal berichten : 24
Leeftijd : 34
Woonplaats : Lunteren
Registration date : 01-04-08

http://gbits.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Website Remigoudmijn Empty Re: Website Remigoudmijn

Bericht  Marco (Admin) zo apr 06, 2008 10:03 pm

Zo dan is het nu tijd voor mijn verweerbeurt Razz
Allereerst heel erg bedankt voor het uitgebreide commentaar, ik vind het commentaar van anderen op mijn werk erg belangrijk!
Eerst de dingetjes links en rechts bovenin,
Het 'Dingetje' links bovenin is het logo, daar moet echter nog het een en ander aan aangepast worden, ook staat het nu niet in een duidelijke positie waaraan je kunt zien dat het het logo is. Dat ga ik zeker proberen te veranderen. De dingetjes rechts bovenin heb ik toegevoegd om het geheel wat kleuriger te maken, en om het wat minder saai te doen laten overkomen.
De link naar goud/zilversmid lijkt me snel genoeg gelegd als ik naar de banner kijk, daarin is namelijk afgebeeld het sieraad met de titel: de brede en de smalle weg. Uiteraard is het natuurlijk ook nog een beetje mistig omdat er nog geen enkele relevante tekst te vinden is op de rest van de website.
Ik ben persoonlijk meer vormgever dan scripter (voor zover ik mezelf op dit moment een titel mag geven Razz) En vanuit dat oogpunt zeg ik heel eigenwijs, waarom zou ik me persé aan kaders moeten houden? Als je meer wilt weten over hoe deze opzet tot stand is gekomen voeg me dan gerust toe op msn (m_scippyracer@hotmail.com (@andere members: geld voor jullie ook) dan zal ik nog het een en ander verder toelichten.
De titel van de banner is inderdaad niet van het duidelijkste soort, die gaat zeker een kleurwijzing ondergaan.

Nogmaals bedankt voor het commentaar, door het commentaar ben ik nogmaals door een andere bril naar het ontwerp gaan kijken, en ik vind dat je gelijk hebt dat het geheel nogal wat speels overkomt. Vooralsnog zie ik daar nog geen problemen in, maar de tijd zal het leren.

Groeten marco
Marco (Admin)
Marco (Admin)
Admin

Aantal berichten : 392
Leeftijd : 34
Woonplaats : Barneveld
Registration date : 19-03-08

https://dutch-artists.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Website Remigoudmijn Empty Re: Website Remigoudmijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum