Dutch-Artists
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sony

4 plaatsers

Ga naar beneden

Sony Empty Sony

Bericht  Stippeltje wo mei 07, 2008 2:33 pm

Zoiets heb ik, alleen met minder pixels enz. Niet echt een bijzonder hoogwaardig model, maar wel een heerlijke camera waar ik al mijn foto's mee maak. Ik zal hierna meteen wat foto's plaatsen om te laten zien dat dit simpele dingetje in staat is geweldige opnames te maken. (Of ik heb gewoon talent=D)
Sony Toeste11
Stippeltje
Stippeltje

Aantal berichten : 222
Registration date : 25-04-08

http://stippeltjeskoffer.web-log.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Sony Empty Re: Sony

Bericht  lb wo mei 07, 2008 2:42 pm

he verrekjes, volgens mij hebben wij dezelfde. Is wel een mooi cameraatje ja. Ik vindt die flitser alleen gruwelijk lelijk. Die gaat veel te hard. Gebruik jij ook wel eens de macro-stand (met dat bloemtje)?
lb
lb

Aantal berichten : 62
Registration date : 20-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Sony Empty Re: Sony

Bericht  Marco (Admin) wo mei 07, 2008 2:45 pm

De echte fotograaf gebruikt natuurlijk wel eens de macro stand,
omdat de meeste digitale camera's enkel auto focus hebben is dat wel zo makkelijk.
Standaart focust de camera alleen over langere afstand(min.20-50cm) goed.

Leuke cam trouwens, lkkr klein is wel gemakkelijk als je ergens heengaat, want zo'n groot ding meeslepen is dan echt een ramp.
Marco (Admin)
Marco (Admin)
Admin

Aantal berichten : 392
Leeftijd : 34
Woonplaats : Barneveld
Registration date : 19-03-08

https://dutch-artists.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sony Empty Re: Sony

Bericht  Stippeltje wo mei 07, 2008 2:45 pm

Ik maak bijna alleen maar foto's met die stand! Ik vind het heerlijk om bloemen vast te leggen... Ik ga nu even mijn bloemenserie van afgelopen zomer plaatsen!
Stippeltje
Stippeltje

Aantal berichten : 222
Registration date : 25-04-08

http://stippeltjeskoffer.web-log.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Sony Empty Re: Sony

Bericht  Stippeltje wo jun 11, 2008 9:32 pm

Stippeltje schreef:Zoiets heb ik, alleen met minder pixels enz. Niet echt een bijzonder hoogwaardig model, maar wel een heerlijke camera waar ik al mijn foto's mee maak. Ik zal hierna meteen wat foto's plaatsen om te laten zien dat dit simpele dingetje in staat is geweldige opnames te maken. (Of ik heb gewoon talent=D)
Sony Toeste11

Ik heb nu een nieuwe (die oude deed het al niet meer geweldig omdat een heldere geest hem uit mijn handen had geslagen), maar op een gegeven ogenblik ging de lens niet meer uit... Dus ik trekken aan en slaan met dat ding (apparaten en ik... een gebed zonder eind), ik werd echt zo pissig!
Vriendje lag helemaal dubbel en zei; 'Meisje, doe nou niet, ik maak hem wel.' Hij kwam echt niet meer bij en dat maakte me nog woester dus ik zei om 10 voor 5; 'We gaan NU een nieuwe halen.'
'De winkels zijn bijna dicht (om 5 uur).'
'Ik wil NU een nieuwe, want ik wil NU foto's maken!'
We sprongen in de auto en vlogen naar de stad (normaal 10 min met de auto, nu iets korter), ik stormde de winkel binnen, terwijl Vriendje de auto parkeerde en ik zei tegen de verkoper die de deur bijna tegen mijn neus dichtsloeg; 'Wij hebben een probleem.' (Ik stond alleen dus hij begreep dat ik met wij mezelf en hem bedoelde en hij fronste zijn wenkbrauwen.)
'Ik wil foto's maken, maar mijn lens kapt ermee. Ik wil precies dezelfde camera, met accu en waar dezelfde kaart in kan.'
De deur ging open (Wie kan me uitleggen waarom er eurotekens in zijn ogen schitterden?) en binnen 5 minuten (Vriendje was net op tijd om te zien hoe ik mijn pinpas door het apparaat haalde) had ik een nieuwe camera.

Ik heb intussen uiteraard gevraagd wat het kost om zoiets te repareren en dat zou een nog duurdere geschiedenis worden en ik heb nog wat dingen gevraagd, maar hij is beter dan ik had en ik wilde hem gewoon... Hier nog wat info...

Resolutie van 7,2 effectieve megapixels voor heldere vergrotingen tot A3-formaat
Carl Zeiss Vario-Tessar-lens met 4x optische zoom
Smile Shutter wacht tot personen lachen. Pas dan maakt de camera een foto. Met instelbare waarde waarbij de foto moet worden genomen
Geavanceerde gezichtsherkenning met supersnelle tracering van gezichten voor betere portretten
Groot 2,5-inch LCD-scherm
Compatibel met HD-uitgangen met PhotoTC HD-schermen voor optimale foto's op BRAVIA-televisies
BIONZ-processor voor geavanceerde beeldkwaliteit en snelle reactie
Dubbele vermindering van ruis met Super SteadyShot-beeldstabilisatie en een hoge gevoeligheid van ISO 3200 voor helderdere opnamen bij weinig licht
D-Range Optimiser stelt de belichting en het contrast bij in situaties met hoog contrast en belichte achtergrond
En dit is hem dan...
Sony Toeste12
Stippeltje
Stippeltje

Aantal berichten : 222
Registration date : 25-04-08

http://stippeltjeskoffer.web-log.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Sony Empty Re: Sony

Bericht  liesjjuh ma jun 16, 2008 12:28 pm

tssk tssk (beetje jaloers..) wat een camera..
En wat een drama-verhaal! gelukkig dat je nu weer foto's kan maken dan Exclamation
liesjjuh
liesjjuh

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 34
Registration date : 20-03-08

http://www.liesjjuh.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Sony Empty Re: Sony

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum