Dutch-Artists
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Natuurlijk

+2
liesjjuh
Stippeltje
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Natuurlijk - Pagina 2 Empty Re: Natuurlijk

Bericht  liesjjuh wo okt 22, 2008 5:05 pm

Stippeltje schreef:Natuurlijk - Pagina 2 Dsc00116

om het te verduidelijken dat iedereen iets anders ziet. stippel heeft deze foto gemaakt vanwege het licht, of vanwege de sfeer die er hangt in dit park, of wat is het. Ze heeft dit beeld bast zo genomen, omdat dat licht en die sfeer versterkt wordt doordat je een doorkijkje heb naar achteren (rechts) wat zorgt voor een bepaalde kijkrichting (die het beeld dus interessant en spannend maakt). Ook die grote schaduw op de voorgond werkt daaraan mee.

Maar ik kijk weer heel anders en had misschien die foto net iets naar links genomen om die enorme bomen en de grootsheid van die natuur extra uit te doen komen door dat eenzame bankje wat daar langs de waterkant staat (ik zeg ook maar wat).

Snap je? Het is allebei goed! Iedereen kijkt aleen anders naar hetzelfde beeld/plaatje.
liesjjuh
liesjjuh

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 33
Registration date : 20-03-08

http://www.liesjjuh.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Natuurlijk - Pagina 2 Empty Re: Natuurlijk

Bericht  liesjjuh wo okt 22, 2008 9:03 pm

Natuurlijk - Pagina 2 Strand10

Alles wat je hier op de foto ziet is natuurlijk. Zand en een meeuw.
En dan toch iets menselijks erin door het bandenspoor..
liesjjuh
liesjjuh

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 33
Registration date : 20-03-08

http://www.liesjjuh.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Natuurlijk - Pagina 2 Empty Re: Natuurlijk

Bericht  Rubine do okt 23, 2008 10:30 pm

Natuurlijk - Pagina 2 Fiets10

Nou, van de 'regels' weet ik eigenlijk niet zoveel, ik vermoed dat jij me daarin de baas bent. Misschien dat je zo kunt zien wat ik bedoel. In de eerste plaats omdat hij zo kleiner is, dan zie je de foto een stuk beter dan wanneer je moet scrollen. Daarnaast heb ik schematisch de vlakverdeling weergegeven. Ik zou niet kunnen uitleggen waarom, maar op deze manier voelt het gewoon prettig. Maar ik kan me goed voorstellen dat iemand anders het anders zou vinden. Als je naar het schema kijkt, kun je beter zien wat ik bedoel met dialoog, denk ik. Als je het ruim neemt, zijn ze ongeveer het spiegelbeeld van elkaar, een horizontaal en een verticaal vlak. Toch lijken ze 'met elkaar mee' te gaan, ze hellen beiden een beetje naar links. Dat bedoel ik met dialoog. Het is zoiets als jij zei over verschillende manieren van zien. Sommigen zien een fiets en een boom (of helemaal geen boom... zo jammer lijkt me dat), ik zie toevallig een verhaal. Omdat ik een idiote fantasie heb. Ik vind het leuk als de grens vervaagd tussen natuur en techniek, levende en dode dingen, enz.

Wat me wel irriteert aan deze foto, en het verbaast me dat niemand dat zegt, zijn die kleine dingetjes als blaadjes enz. op de achtergrond.
Rubine
Rubine

Aantal berichten : 44
Registration date : 13-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Natuurlijk - Pagina 2 Empty Re: Natuurlijk

Bericht  Tiuri vr okt 24, 2008 1:31 pm

ik vind et op zich wel mooi
leuk verhaal.
Fantasie is trouwens nooit idioot.
Groetjes T.

Tiuri

Aantal berichten : 411
Leeftijd : 31
Woonplaats : Barneveld
Registration date : 21-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Natuurlijk - Pagina 2 Empty Re: Natuurlijk

Bericht  liesjjuh vr okt 24, 2008 4:08 pm

ja, ik snap hem. Dan vind ik het juist heel goed gezien! En die gebouwen
en die stenen muur op de achtergrond vind ik het meest storen!
liesjjuh
liesjjuh

Aantal berichten : 478
Leeftijd : 33
Registration date : 20-03-08

http://www.liesjjuh.web-log.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Natuurlijk - Pagina 2 Empty Re: Natuurlijk

Bericht  Rubine vr okt 24, 2008 6:09 pm

Ik begin nu trouwens toch heel erg te neigen naar dat hij eigenlijk in 'stad' had moet staan. Nou, blij dat jullie me volgen kunnen Smile .
Hè, gelukkig, Tiuri.
Rubine
Rubine

Aantal berichten : 44
Registration date : 13-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Natuurlijk - Pagina 2 Empty Re: Natuurlijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum